Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Extremt läskig film

Skrivet:    ·  Allmänt, Film och TV-serier, Kläder
Vet inte varför filmen vi valde idag blev skräck. Jag är inte ett jättestort fan av skräckfilmer, jag sitter och spänner mig i hela kroppen och måste hålla i något (idag blev det Toves arm) och sen känner jag mig inte helt trygg efteråt. Det är inte så att jag knappt klarar av att sova eller får panik så fort jag är i ett halvmörkt rum men ändå lite på vakt hela tiden.
Det regnade, vi var trötta så Tove Jossan och jag bestämde oss helt enkelt för att kolla på skräckfilm, det blev i mitt hus. Yey, tjoho, inte alls läskigt att vara hemma sen neeedå. Valde "The Conjuring", vet inte hur mycket ni vet om den men handlar om en familj som flyttar ut till ett hus på landet, men det märks snart att något är fel. Jag tror aldrig jag varit så rädd under en skräckfilm, dock var den rätt bra asså. Fint gjord och över förväntan bra skådespelare. Så vill ni kolla på skräckfilm se den!(<-trailen finns där)
Puss och Kram!♥
 Ja vi har kommit till den tiden på året när badrummet är enda stället i huset med bra ljus, sorry :(
 
OOTD: Tröja: H&M  Tajts: Warp
♡Liza Ludvigsson♡
Skrivet: 2014-10-11,  kl. 17:46:15 Blogg:  http://www.nattstad.se/lizaludvigsson

Usch jag är inget fan av den filmen.. Den är riktigt bra egentligen, men så sjukt läskig.. Har du sett evil dead?

Svar: Nej det har jag inte, är det värt att se den??
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design