Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Glee favvisar

Skrivet:    ·  Musik
Vet att det var ett musikinlägg typ igår men har jättelänge tänkt lägga upp mina favoriter från glee. Ofta när jag bloggar så sitter jag och lyssnar på massa olika låter från glee och nu har jag tvingat mig själv att välja ut de fem bästa, det är sjuuukt svårt kan jag berätta för er. So feel free to leave a comment på vad ni tycker :)
 
Jake Puckerman är typ det bästa som har hänt Glee, älskar honom! Sjunger bra, dansar läskigt bra och är sjukt snygg. Kan det bli bättre?
 
Kvalitén är sämst på den här videon men låten är sjukt bra och  den duon mellan de är helt amazing :)
 
Deras mash-up är ju sjukt bra, just denna är med bara tjejerna :)
 
"Valerie" är den absolut bästa låt de nånsin gjort på Glee och älskar när de gjorde den i "100th" episode som videon visar. Totally perfect!
 
Mercedes "egna" låt är ju perfektion typ, LÖV IT!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design