Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Globen

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick upp till Globen en sväng idag med Tove och Jossan. Har inte varit i Globen på rätt länge, kommer ihåg i fyran femman typ när vi var där varje fredag typ och bara satt där. Ofta inne på skoaffären där eller bland provrummen på H&M. Vi blev utkörda så många gånger typ för att de tyckte att vi skulle sitta någon annanstans eller rent av för att de stängde. Fast på skoaffären fick vi alltid vara, då gick vi runt och testade högklackade skor och tog massa töntiga bilder typ, så mycket minnen :)
Andledningen till att vi gick till Globen iaf var för att Tove behövde aktivera sin bank app typ men hon hade glömt legitimation så vi gick runt i affärer mest typ, classic. Nu tänkte jag kolla på Modern Family iaf. Satt och försökte få swefilmer att funka på iPaden i typ en timme men den vägrade, så får bli på datan istället. Nej vi har inte Netflix eller Viaplay så har lixom inget annat val, tufft liv asså haha.
Puss och Kram!♥
 Blev en bild från London...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design