Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Höstlov nu!

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick ju höstlov idag och på fredagar har vi bara en lektion efter lunchen men den läraren skulle iväg på en kurs så vi fick håltimme då, alltså fick vi sluta vid lunch. Jag, Tove, Jossan och Tilda O drog då upp till Globen och åt lunch på donken där. Var tydligen en "tradition" de alltid gör när vi får lov och den här gången fick även jag joina. Vi hann dock bara äta innan Tilda och Jossan behövde gå men jag och Tove stannade kvar längre och det var så kul! Vi var typ i alla affärer, men längst var vi inne på eurosko för Tove skulle testa Air Max.
Till en början orkade jag inte ta av mig skorna men när jag väl gjorde det testade jag typ alla skor jag såg. Och det var allt ifrån ugg's till sjukt högklackade guldglittrande skor. Hade så kul verkligen. När vi skulle hem iaf bestämde vi oss för att gå i regnet och på vägen gick vi förbi "tolv" så jag drog in Tove där, och dagen till ära firade de 1 år så kring fotoautomaten var det jättefancy. Självklart var vi tvungna och stanna och vi tog så grovt fula bilder. Ja dog av garv och de som jobbad där stod typ och skratta åt mig... Kort fattat sjukt bra start på lovet!
Puss och Kram!♥
Maten... ^_^
 
Några av bilderna haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design