Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Idé-torka

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte vad jag ska skriva idag. Hade en bra dag i skolan, skrattade mycket och mådde allmänt bra osen nu på eftermiddagen har jag och min lillebror kollat på film. Är inte jättemycket att berätta helt enkelt så blir bara något kort. Har en mindre idé troka nu och har ingen aning om vad jag ska göra så släng på med idéer, förslag och önskemål. Blir glad av allt!
Puss och Kram!♥
 
 
♡Trädhålannr1♡
Skrivet: 2014-10-10,  kl. 17:19:34 Blogg:  http://xn--trdis-hlis-r5ar.blogg.se

Fler videoinlägg, tex haul, kvällsrutin
Mer pluggtips
Åsikter, tankar mm
Fler recept
Bloggtips
Frågestund
Giveaway
Tips om kläder, smink
Inlägg där du testar en produkt
Collage
Linje, gymnasium du skulle vilja gå
Planer om framtiden, tex vilket jobb
Drömresemål
Både mer ytliga inlägg men även djupare

Svar: Tack tack tack för alla förslag!!!!
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design