Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Klippt mej

Skrivet:    ·  Allmänt
Var ett tag sen sist, eller tja klippte mig i våras typ, men kände att det var dags igen. Hade jätteslitna toppar och behövde verkligen en förändrig så blev lite mer uppklippt i bak och lite kortare fram. Sen blev frisören så kär i mitt hår så jag gick där ifrån med sjukt fina lockar oxå. Kände mig allmänt snygg och glad typ, verkligen sånt man behöver ibland.
Just nu varvar jag Modern Family med plugg. Har grymt svårt att få in allt om EU och riksdagen i mitt huvud så jag ger upp alldeles för lätt. Hittar andra saker jag prioriterar och skjuter bara upp det. Vill verkligen bli motiverad! Vill upptäcka att faktan fastnar och att jag minns mer och mer men det händer aldrig. Osäker på om vi ens jobbat med något av provmaterialet i skolan. När folk sa att åttan skulle bli tufft trodde jag inte på de. Hade fel, åttan suger just nu.
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design