Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kvällen igår

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade sjukt kul igår på bion! Lea och Thea hade haft orientering i skolan så de hann inte in till stan tidigt nog för att äta med mig, Jossan, Tove och Siri så det blev bara vi fyra som gick till Kungshallarna. Älskar det stället, det finns massa olika saker och man får sitta överallt med sin mat, sjutk bra koncept ju! Så tre av oss åt Tacos och Tove ville ha thai, var sjukt gott och riktigt mysigt :)
Lea kom precis när vi ätit upp och då gick vi till Gotte-Expressen eller nåt sånt för att köpa godis till bion. Blev sura bilar för min del, tar alltid det. Äter det aldrig annars men det är typ tradition, dock fräter typ tungan sönder men ändå haha. Drog till Sergel sen och mötte upp Thea där. Var grymt hypade redan innan filmen men typ hela publiken var det med så när "Turn Down For What" var med i en filmtrailer sjöng typ hela pubilken med haha. Sen skrattade jag lite för högt och lite för mycket konstant under filmen, men den var grymt rolig. STORT TIPS!
Puss och Kram!♥
 Utanför bion samt vår mat, åt godaste Quesadillasen nånsin typ
 Thea, Lea, Tove, Jossan, Siri och jag innan bion ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design