Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lemonade Mouth

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Jag vet inte hur det är med er men ofta när jag är sjuk slutar det med att jag ligger i soffan och kollar på filmer jag sett 1000 ggr eller så ser jag en disney film. Igår blev det en gammal film, idag blev det Disney. Typ 2012 eller nåt var jag helt obsessed av Bridgit Mendler. Jag lyssnade på alla hennes låtar och kollade på Lycka Till Charlie på tv osv samt nördare alla låtar hon hade på yt. Några av de var från Lemonade Mouth, men jag hade ingen aning om vad det var då.
Så idag sökte jag upop den och kollade på den. Självklart är det en typisk disney film, alla blir vänner lite för snabbt, folket sjunger sjukt bra, kärleken övervinner allt osv osv. Men på nåt vis så tyckte jag om den, musiken blev som en flashback och några av låtarna är faktiskt bra på riktigt. Så vill ni se en mysig, feel-good, tönt film se den här!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design