Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mormor och morfar

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte till mormor och morfar idag då, mamma, Malte och jag. Fastnade i en del bilköer på vägen dit men tog oss fram till lunch som mormor fixat. Var himla kul att träffa lillkusinen igen och även Märta som jag varit ifrån i typ 4 dagar, konstigt det där hur snabbt man märker att något är fel när man saknar ett syskon, blir så mycket tommare i huset då.
Efter lunchen sprang jag ut i hagen bakom mormor och morfars hus och knäppte lite bilder iaf. Hann inte bli jättemånga, var lite stressad, men oj oj vilket fint ljus det är där bakom asså. mitt absoluta favoritställe att fotografera på för ljuset gör allt så enkelt, det enda man själv behöver göra är att ställa sig i en bra position :) Räfsade lite löv efter det i alla fall och jag fick testa på att gå runt med en lövblås, kände mig bra då. Lövblåsen och jag passade fint ihop, haha lät som en boktitel "Lövblåsen och jag".
Puss och Kram!
Asså ser ni ljuset??
Kände att den här bilden var lite poetiskt men men
 Nu ser bildne ut som "hej kom och hjälp mig" men orkade inte redigera...
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design