Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mortal Instruments

Skrivet:    ·  Allmänt, Film och TV-serier
Första gången jag såg den här skrattade jag så jag grät. Kan bara tillägga att det var på kvällen och jag var grovt trött. Om ni inte sett filmen vet jag inte om den här videon kommer säga er så mycket, men har ni sett den kommer ni älska den. Jag har sett den här videon typ fem gånger sen i söndags och det är alldeles för mycket haha. Det är typ "funny moments" från filmen :)
♡Lovisa♡
Skrivet: 2014-10-26,  kl. 16:41:07

Hahahhaha gud vad kul. TMI är den bästa filmen någonsin. Den är videin var himla rolig asså hahah




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design