Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Oså var jag glad igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Det är inte kul att gå in på någons blogg när man är sur eller ledsen och läsa att den personen haft en jättebra dag och att den har jättebra vänner, jättefint väder hos sig, jättemånga bra planer i höst osv. men tyvärr är det så det är för mig just nu (förutom vädret, och jättemånga planer). Så förlåt alla ni som har en dålig dag och går in på min blogg för att läsa att jag skrattat så jag gråtit i skolan idag igen, för det hände, idag igen. Humöret ligger på topp just nu så det blir inte mycket mer än att jag haft det bra.
Nu ska jag köra ner huvudet i lite SO plugg innan jag drar med min bok ner till mitt rum och läser lite. Lånade en på biblioteket i typ måndags men tog inte med den hem förens idag. Jag brukar inte låna böcker, vet inte ens när jag gjorde det sist men vi blev uppskickade till bibblan på svenskan så då passade jag på. Det varkar va en bra bok så får hoppas att det är så.
Puss och Kram!♥
 Kameran låg på laddning när det var fint ljus ute så blir en lördags bild ist :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design