Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sjuk och depp

Skrivet:    ·  Allmänt
Nej var inte överlycklig när jag vaknade imorse och insåg att jag blivit ordentligt förkyld. Så förkyld att det kändes som nån satt och slog på alla delar av mitt huvud, att min hals skulle trilla av och att kroppen bara säger nej. Så efter att jag skjutsat Tove till t-banan åkte jag hem och lade mig. Kollade på intervjun med PLL castet som kom upp i tisdags och sen låg jag och sov i typ två timmar i soffan.
När jag vaknade lämnade jag dock soffan en snabbis för att göra lunch men återvände snart igen och grottade ner mig i Love Actually. Och efter den saknar jag julen, saknar en pojkvän, vill bli frisk, tycker att nån gärna får ge mig choklad, eller mango och tycker att min huvudvärk borde släppa snart. Tänkte testa att sova lite till, möjligt vis trycka i mig en ipren, och jobbat bort förkylningen nu. Vill inte vara sjukt på lovet, så ska det inte va! 
Puss och Kram!♥
Min superfancy lunch bestod av en äggmacka och ett äpple, master chef!
 

Bästa filmen nånsin!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design