Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tankar

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
Ni vet hur lätt man kan inbilla sig saker. Hur lätt hjärnan vänder små signaler till stora tsunamis av känslor, känslor som bara gör saker mer snurriga och svåra. Jag pratar om känslor för någon annan, men jag vet inte vilka känslor det är och om det verkligen är någon form av kärlek när jag känner så för flera. Kanske är det bara saknad efter något som varit eller något som skulle kunna hända. Det enda jag vet är att det räcker med att personen ler mot mig, pratar med mig, tittar på mig, eller bara "notice me" helt enkelt för att vågen ska komma tillbaka. En liten händelse som kan ge mig hopp resten av dagen, eller en stor som gör mig lycklig i mer än en vecka.
Kan ni känna igen er i vad jag skriver eller är jag bara konstig? Finns det någon med samma problem skulle världen kännas lite lättare plötsligt. Har någon upplevt samma sak och vet vad det är? För det här snurrar i mitt huvud hela tiden, de här dumma sakerna tar så mycket energi och, som jag skrivit förut, så fort jag blir själv så analyserar jag det här alldeles för mycket och allt trasslas bara ihop igen. Det verkar inte finnas någon lösning, det är som att problemet inte vill bli löst, eller så är jag bara rädd för svaret?
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design