Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vapiano

Skrivet:    ·  Allmänt
Åt godaste lunchen på länge idag på Vapiano då jag och Malte åkte in till mamma i förmiddags för att äta lunch med henne. Redan vid slussen fick vi varsin bulle som pressbyrån stod och delade ut så var rätt mätta båda två när vi knallade in på henens jobb. Men när mamma gav Vapiano som förslag på lunch kände jag att bullen inte hade någon som helst betydelse längre. Blev första gången för mig att äta där och jag skulle lätt kunna komma tillbaka och äta middag där oxå. Sjukt fin restaurang och dödligt god mat, punkt.
Efter lunchen tog jag och Malte en promenad innan vi hoppade på tunnelbanan, vilket var så skönt! Väl hemma gjorde jag inte så mycket, satt ett tag och funderade över hur man skar halloweenpumpor (mamma tyckte det vore mysigt så vi köpte två små inne i stan) Sen kom min bror hem efter att ha varit på IP och säger att det är JÄTTElätt. Så han fick visa mig och måste säga att jag blev rätt stolt över mig själv i slutändan. Naturbegåvning på att skära halloweenpumpor, feel free to be jealous över min talang :)
Puss och Kram!♥
 
Tänker alltid när jag äter italienskt att jag ska testa något nytt, slutar alltid med carbonara...
 
Jag och mamma haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design