Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Yoga

Skrivet:    ·  Allmänt
Mamma drog med mig på ett Yoga pass idag på eftermiddagen. Jag var extremt skeptisk till det innan och ville inte riktigt göra det.Är ungefär så jag känner nu med. Visst var det avslappnande osv och man fick stäcka ut kroppen, men det var så flummigt. Höll på att dö av garv ibland när damen som höll i det började prata på om solen och att kroppen samlade på sig avsläppt energi och allt vad det nu var. Absolut ingen favorit men skulle kanske kunna göra det igen, fast bara kanske.
Har precis kollat färdigt på en sjukt bra film som hette "That awkward moment". Största andledningen till att jag såg den var typ för att Zac Efron var med i den, he´s like the man of my dreams. Nej men seriöst hur snygg kan en männsika vara? Har typ haft en crush på honom sen han var med i HSM och jag älskar honom fortfarande.  Näe ursch det där blev ytligt, sorry guys.
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design