Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Frågestund-Svar

Skrivet:    ·  Allmänt
Första delen av frågestunden svarade jag på i söndags så vet inte om jag svarat på nån fråga 2ggr...
För att det ska bli lättare för er att "hitta rätt" så delar jag upp frågestunden i kategorier.
 
Gillar du hästar?Asså har väl inget emot de, tycker de luktar bajs dock haha
Har du ridit och vad tyckte du om det?Red på en häst när jag var jätteliten och tyckte nog om det. Kommer dock bara ihåg när jag red på en kamel för typ 3år sen och det var fett kul!
Något du stör dig på? Oj massa saker, skulle kunna göra en video med svar
Om du måste välja, vad gör du av att döda 3 av dina närmsta vänner, eller 1000 olskyldiga kineser? Eh oj, känner mig fett elak om jag svarar kineserna men jag är ledsen asså. De blir dom...
Vilket parti skulle du vilja rösta på? Inte ett dugg insatt i politik
Vad tränar du? Springer och ska börja med dans igen i höst
Bästa vänner? Typ Tove, Jossan och Frida samt ngra andra
Kär? Maybe
Vad vill du bli när du blir stor? Skådespelerska eller journalist (inte för DN typ utan ett magasin)
Drömjobb? Skådespelerska!!!
Favoritlåt just nu? "Happy Little Pill"-Troye Sivan, "Guts over Fear"- Eminem ft. Sia, "Bloodstrem"- Ed Sheeran
Något mål du vill uppnå? Oj ingen aning
Förebild?Ingen aning, typ mamma eller min moster
Nån du skanar?Finns några jag saknar som fan
Hur mår du? Bra, har grov träningsvärk i vaderna, ryggen, rumpan och bröstet men annars aa.
När är du född? 2 maj 2000
Bor du i villa eller lägenhet? Villa
Har du något djur? Mamma är pälsallergisk så nej
 
 
Kollar du på The Vampire Diaries? Stort tips annars!Kollade förut men inte längre
Tycker du Pll har börjat spåra ur? Asså jag vet inte, gillar INTE när de blandar in övernaturliga grejer
Favorit lögnare i Pll? Aria eller Hanna
Favorit par? Ezria och Spoby all the way
Vilken karaktär skulle du helst vara vän med? Hmm svårt, Emily kanske
Snyggaste killen i castet? Keegan Allen ♥
Vilka serier följer du? Pll, Gossip Girl, Glee, Akward, PH, Modern Family & The Night Shift
Bästa tv-serie? Som jag följer på tv eller? För det är The night Shift (följer ingen annan på tv)
 
Hur många läsare har du per dag? 20-30 typ, fast det varierar massor!
Hur tänker du med din blogg? Alltså hur länge vill du fortsätta, har du nån önskning om att bli en storbloggare som tjänar pengar?Har inte tänkt så långr, jag bloggar mest för att jag vill skriva av mig och dela min upplevelser. Om det är så att jag råkar bli stor är det bara en bonus, men inga planer på det
Nån bra blogg om Pll? http://pprettylittleliars.blogg.se/ är jättebra!
Kan du göra inlägg oftare? Typ 2 per dag? Det tar extermt mycket tid att göra ett inlägg men har jag tid försöker jag fixa det så gott det går!
Vilken bloggare vill du träffa? Hmm har redan träffat Keela vilket var sjukt coolt, men Kenza kanske
Vill du bli en känd bloggre? Samma svar som på dne där uppe, inget jag strävar efter men vore kul
Nån bra blogg du läser? http://keela.se/, http://nyheter24.se/modette/nickys/,  http://www.nattstad.se/hannahhallgren, http://caty.nu/ och http://andreahedenstedt.se/ är de jag följer mest
 
 
En plats du gillar från den här sommaren?Älskade Gotland, Malmö och Liseberg ofc.
Roligaste du gjorde den här sommaren?Samma som på förra Gotland, Malmö och Liseberg och sen när vi var i Sälen oxå, de var jättekul :)
Planer i höst? Har inga än, mer än dansen och teatern
En bild du gillar från den här sommaren?Eh oj ingen aning skulle kunna vara de här:
Vad anser du är höstensplagg?Långa, stora mysiga koftor och slitna jeans :)
Hur överlever du hösten?Kollar mycket film, serier (hatar PLL för att det inte kommer tbx föräns i jul) och ser till att hålla igång typ haha
Favoritårstid?Oh måste vara sommaren eller vintern. Hatar kylan men älskar allt vinter för med sig.
Ska du resa nånstans i höst?Tror inte det.
Favorit outfits i höst? Svara gärna med en video :)Får fixa en video sen
 
 
Kändischrush?Ryan Guzman, Keegan Allen och Channing Tatum ^_^
Favvo skådis?Cameron Diaz, Hugh Grant, Keira Knightley, Channing Tatum, Rachel McAdams mm.
Favorit artist? Varför just den?Är typ Ed Sheeran för att jag gillat honom så länge och hans låtar aldrig blir dåliga. Favorit band däremot är Little Mix
Favvo fotbollsspelare?Eh oj, jag gillar Thomas Muller, Bastian Schweinsteiger och Neymar typ. Vet inte vad alla heter, gilalr fett många fler men kommer inte på de nu...
Favvo sminkmärke?Maybelline!
Favoritämne i skolan? Svenska, Engelska, och Idrott. Fast slöjd är oxå kul. 
Bästa läraren du haft? Min svenska lärare i mellansstadiet, Ingrid. Bästa läraren of all time!
Favoritfilm? Love Actually, The Holiday, The Mortal Instruments, Now you see me, Vampire academy mm.
Favoritklädaffär?Gina Tricot, Cubus och Pull and Bear
Vilken kamera har du?Jag har NikonD5100
Kan du visa vad du ritar?Haha aa visst
Roomtour?Kan göra en video med det sen :)
Hur ofta tränar du?Känns som att jag redan svarat på den här frågan rätt nyligen men 1-2 ggr i veckan.
Favoritplats?Hos mormor och morfar
Kvälls o morgonrutin? Antar att du vill ha nån video av något slag för känns lite konstigt att skriva ner det..
Filmtips? Alla mina favoritfilmer är definitivt tips!
Anser du att du har bra klädstil? Asså jag venne, kanske haha
Tips på nåt annat?  Typ nåt skitgott o enkelt att laga? Hmm inge fel på pannkakor, haha ne venne.
Bästa filmen du sett nyligen?Hmm ingen aning tänkte direkt på The Town men det var ett tag sen
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-09-02,  kl. 18:01:01

Kul inlägg! :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design