Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Måndagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter skolan drog jag, Malte, Märta, mormor och morfar till Nacka Forum då Malte skulle shoppa typ. Han fick det i present när han fyllde år men jag och Märta fick följa med. Malte fick några riktigt snygga tröjor och jag köpte trosor, sen svängde vi förbi yoghurtshoppen oxå och fikade där. Asså yoghurtglass kan ju vara något av det bästa som finns right?
Kom nyss hem från dansen där vår lärare bestämt sig för att byta koreografi. Jag var typ så lost och vevade runt lite all over the place i hopp om att jag gjorde rätt. Men får ge det mer fokus och verkligen satsa nästa vecka. Så jobbigt att känna sig dålig, så får försöka träna hemma elr nåt. Aja har elevens val imorrn men ska va m. på luciatåget i år igen så är kör för mig halva dagen #pepp
Puss och Kram!♥
 Mormor joinade min selfie
 Yoghurtglass ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design