Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Marknad

Skrivet:    ·  Allmänt
Måste säga att en av de bästa sakerna med att bo i Enskede är marknaderna. De har en varje jul och en vid slutet av sommaren så idag var sommar-marknaden. Mötte upp Tove precis när marknaden öppnade och redan då var det sjukt mycket folk. Asså det var typ svårt att ta sig fram haha, märks verkligen hur mycket marknadne uppskattas och det fanns så mycket grejer! Dock köpte jag bara ett armband (extremt snyggt!) och var på väg att köpa en blus men hade inte råd. Har fortfarande ångest...
På eftermiddagen skulle Tove dömma två fotbollsmatcher så då var jag och kollade på de. Siri var oxå och kollade på första men hon behövde dra sen. Jag stannade dock kvar och efter att Tove dömt gick vi hit och kollade på We´re the Millers såg ju den igår men totally love the movie så ja kände att jag behövde se den igen. Har precis varit och lämnat henne hos henne nu så sitter och kollar på nåt skevt på teve m. pappa nu :)
Puss och Kram!♥
 
Vi delade på nån tahimat grej där och det var sååååå gott!
Det här var en extremt ful bild men men...
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-09-07,  kl. 07:20:28

En så mysig dag :)

♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2014-09-07,  kl. 16:21:57 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design