Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nej måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Gillar inte måndagar, det är en väldigt dålig dag på alla vis. Helgen är slut, jag är alltid jättetrött och sen har vi ett väldigt dåligt schema. Går i skolan alldeles för länge och sent på eftermiddagen har vi teknik och det kräver rätt mycket fokus osv, då vi håller på med ekonomi-planering av en bro vi håller på att bygga. Blir rätt dålig kombo alltså.
Var med Jossan nu på eftermiddagen. Vi hann inte göra så jättemycket men gick igenom engelska glosorna vi tydligen har tills imorrn samt satt och pratade. Sen drog hon och kollade på Toves match men jag hade lite grejer jag behövde göra här hemma. Så nu sitter jag och taggar inför dansen och lyssnar på musik #klassiker
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design