Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pluggtips 1

Skrivet:    ·  Allmänt
Har fått önskemål om pluggtips ett flertal gånger faktiskt så jag tänkte dela upp pluggtipsen i olika delar. Dels för att det känns roligare och för att dte blir lättare så på något vis. Tänker att det bilr 4st kanske som jag ser till att lägga upp varannan dag med start idag då. Låter det ok?
Så här kommer första...
Om vi ska läsa långa texter klarar jag inte av att lyssna på musik när jag läser. Texten i låten tar upp för mycket "intresse" och fokusen tas alltså bort från det vi ska läsa. Så för att minnas bättre är det NO MUSIC WHILE READING som gäller!
 
♡Emma♡
Skrivet: 2014-09-16,  kl. 21:09:32 Blogg:  http://emmaasandstrom.blogg.se

Hallå! jag läste på forum att du skulle kunna hjälpa med en header, brukar du göra sånt så du skulle vilja hjälpa mig också:)?

Svar: Jag hjälper gärna dig med en header. Jag har gjort en del förut till vänner och så :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design