Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Regeringsmedlem

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte om jag skrev att vi hade nåt slags val i fredags mellan godispartiet och pluggpartiet. Asså ett val helt oberoende från skolvalet vi oxå hade förra veckan. Jag, Tove och Jossan blev språkrör i godispartiet och på dagens SO lektion fortsatte vi med det. Fast nu involverade partien fler personer och vi fick bilda regering mm.
Sen gav vår lärare alla i klassen pengar som vi fick driva in som skatt och med de pengarna fick vi gå och köpa godis till klassen för. Va typ jordens chillaste lektion haha och nästan alla röstade på oss i valet. Det var nån som tyckte att vi var bättre skolpolitiker än Jan Björklund, kan nog ha haft rätt mycket att göra med godiset... Efter skolan åkte jag, Tove och Jossan runt i området och pratade typ. Sen åkte med mig till dansen igen och nu sitter jag och kollar på The Nightshift så är lite lost at the moment :)
Puss och Kram!♥
 Ledarna i partiet ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design