Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sjukt kallt

Skrivet:    ·  Allmänt
Helt plötsligt försvann alla spår av värme asså på den korta vägen från mitt hus till skolan håller mina händer på att frysa sönder och vi ska ha orienteringsdag imorrn. Vilket betyder att vi kommer vara hela dagen i skogen i Ågesta och där finns det inte hus man kan gå in i eller så. Kommer ladda upp med fodrade löpartajts, fyra jackor, mössa och vantar men kommer troligtvis frysa ändå...
Gick till Tove efter skolan tsm med Jossan och gjorde varm choklad. Hann dock inte vara där jättelänge då Tove skulle på tyska så jag och Jossan följde med henne tillbaka till skolan och gick runt i våra gamla korridorer osv. När Tove var klar drog alla tre till Coop och köpte mat osv till imorrn och sen satt vi i typ två timmar i ett omklädningsrum på IP haha. Va fett mysigt :)
Puss och Kram!♥
 Jossan ville inte ha varm choklad så hon körde utan grädde (drf hon inte fick va med på bilden)
 
♡Hannah S.♡
Skrivet: 2014-09-24,  kl. 19:51:16 Blogg:  http://hannahsj.blogg.se/

Ååh älskar varm choklad!❤️




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design