Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skrivmode

Skrivet:    ·  Allmänt
Har precis kollat färdigt på Modern Family efter att jag sett alldeles för många avsnitt (är beroende, skrattar ihjäl mig typ) och sitter nu och hjälper Malte med engelska läxan. Borde egentligen sitta och jobba med min svenska text nu men tog lite tid och gjorde ett blogginlägg istället, bra prioriterat. Nej men jag kan behöva längta lite efter att få göra något för att idéerna ska komma till mig typ.
Jag vet inte hur ni är som personer. Ni kanske total hatar att skriva texter i svenska och engelska och helst slipper det, men när man ska skriva berättande texter eller intervjuer så tappar jag helt bort fokusen från allt annat och blir allmänt glad. Det kräver dock att jag är inne i ett skrivmode för annars sitter jag bara och tittar på den vita skärmen/papperssidan och vill springa där ifrån. Men är jag sugen på att skriva så vill jag helst inte sluta. Så kommer stänga ner internet ett tag och ägna mig åt svenska intervjun :)
Puss och Kram!♥
 
Modern Family plus Toast och Paprika asså bästa kombon!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design