Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Swish kebab

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade hemkunskap idag igen då. Skulle göra Swish-Kebab (det hette inte det men jag kommer verkligen inte ihåg det riktigt namnet) och bestämma tillbehör själv osv och min och Toves mat blev sååå god! Vi valde att baka pitabröd till och de blev så goda, sen gjorde vi tsatsiki, en fett fancy sallad och kebabgrejen ofc. Blev riktigt nöjd :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu för om jag ska ta det jag tänker på så är det min bok. Skriver ofta på den innan eller efter jag bloggar så då har jag den "färskt" i minnet vilket gör att den tar över mina tankar i pricip. Kan ni förstå vad det är jag förklarar haha? Aja måste plugga franska nu osen tänkte jag ta en promenad eller nåt sånt. Känner att det jag har en väldigt spänannde kväll farmför mig...
Puss och Kram!♥
 Andra dagen i rad det blir en ful mobilbild, sorry sorry
♡Niles♡
Skrivet: 2014-09-09,  kl. 17:08:47 Blogg:  http://theniles.se

Så gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design