Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Blogglista

Skrivet:    ·  Allmänt
Var ett tag sedan jag gjorde en sådanhär så tyckte det var dags igen :)
 
1. Vilka är dina närmaste vänner?- Skulle nog säga Tove, Jossan, Tilda O, Erik och Frida för tillfället. Har många andra men då jag inte träffat de på ett tag väljer jag att inte skriva upp de.
2. Vilket är ditt turnummer?- Har alltid varit numer 7.
3. Vad var det senaste du åt?- Efter som jag skriver den här på kvällen var det sista jag åt kolakakor (pappa hade bakat till ett möte han hade, blev några över)
4. Vem var den senaste du sms:ade med?- Tilda O, inför praoen imorrn
5. Vad uppskattar du hos det motsatta könet?- Utseende mässigt är det ögonen, jawline, kindben och vältränad. Mer personlighet och så är det positiv, vänlig, dålig humor som jag och kan han dansa eller sjunga tar jag honom right away fullt seriöst.
6. Gillar du att flyga?- Ja i de flesta fall
7. Hur många kuddar sover du med?- Två just nu, älskar puffiga kuddar och helst så många som möjligt...
8. Något du ser fram emot?- Japp. Dels valborg för att jag troligtvis ska göra något med kompisar då, min födelsedag (bc jag fyller 15 liksom), Londonresan samt sommaren och Frankrike.
9. Favoritfilm?- Har skrivit det massa gånger förut men Love Actually, Vampire Academy, The Mortal Instruments, LOL mm.
10. Bild från en händelse du gillat?- Gotland förra sommaren med Tove :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design