Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Espresso House

Skrivet:    ·  Allmänt
Så då har vi bytt praoplats till Espresso House och det känns asbra efter första dagen. Vår handledare är verkligen hur gullig som helst och hon ger oss nästan bara roliga uppgifter. Hon berättade om gånger hon praoat som yngre och fått stått i en vecka och bara skala potatis till exempel, så hon har bestämt sig för att bara göra roliga praouppgifter. Vi är även hennes första praoelever som är såhär unga men som jag sa det känns verkligen bra alltihop.
Varit en liten "återseende dag" idag också. Robin kom förbi imorse och pratade lite, Axel och Jonte kom förbi vid lunchen typ och sen när jag och Tilda hade lunch gick vi ner till Tove och Jossan på våningen under och pratade lite med de. Åkte hem från praoen tsm med Tove och Jossan också men sen var jag tvungen att skynda hem. Mamma var iväg och klippte sig och färgade håret idag hos sin kompis som är frisör och då hade hon ordnat så att jag kunde klippa mig medan mamma satt i färg. Kändes sjukt skönt att få bort allt slitet och håret är jättefräscht nu, har gått runt och slängt med det lite extra hela eftermiddagen bara för det :)
Puss och Kram!♥
 Selfie på toan innan vi började :)
Nu är bilderna jättekonstiga men det kanske syns lite i alla fall
♡Annika♡
Skrivet: 2015-04-22,  kl. 18:54:58

Det låter ju som att ni har en hur roliga praoplats som helst, vad kul!

♡Maggan♡
Skrivet: 2015-04-23,  kl. 16:40:15

Jättefint!..men hon kan inte ha klippt mycket det ser lika långt ut som förut.

Svar: Det är mer än det ser ut på bilden haha :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design