Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fyra timmars jobb

Skrivet:    ·  Allmänt
Var runt med lappar om barnvakts hjälp för att tag sedan och igår hörde en av familjerna av sig och behövde hjälp. Jag har redan fått förfrågan från en annan familj men det var helgen jag är i London så det gick ju inte riktigt. Familjen som hörde av sig igår kollade helt enkelt om jag var ledig idag några timmar och var villig att komma och testa att "vakta" deras barn. Så jag svarade ja och idag klockan tolv cyklade jag över dit.
Det var tre barn var av ett är en gammal dagis kompis till Märta så henne hade jag träffat förut. Barnen var hur söta som helst och föräldrarna berättade att de hade längtat efter att jag skulle komma, hur söta? Jag var där i fyra timmar totalt och under den tiden var vi i en park, fikade i deras trädgård, lekte och så hade äldsta dottern och hennes kompis ett litet loppis som de båda andra syskonen blev engagerade i också. Var helt slut när jag kom där ifrån, men familjen verkade nöjda så kommer förhoppningsvis bli fler jobb hos de. Nu ska jag och Märtis kolla på film, hon ville se Narnia och då det var en evighet sedan jag såg de senast kände jag att jag behövde kolla jag med.
Puss och Kram!♥
 De två yngsta av barnen Elsa som var 6år och Gustav som var 4år ^_^
 Fikat haha :)
♡Sandra♡
Skrivet: 2015-07-18,  kl. 09:04:30

Vad gulliga ❤️❤️




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design