Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fyrkamp

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte hem till Stockholm igen i förmiddags tillsammans med Märtisen. Gick bra att ta sig hemåt förutom att vi lyckades hamna i en försening på 20min som gjorde att vi fick vänta rätt länge när vi bytte tåg i Eskilstuna, men det gick ändå bra och vi kom hem. Slog mig när vi satt i bilen på väg från stationen hur vackert Stockholm verkligen är kring stadshuset och gamla stan och där. Kan vara svårt att se när man bor här och är så van med allt, det liksom tappas bort för att man har annat att tänka på. Gäller att skjuta undan allt annat och se skönheten ibland iChat typ det som hände idag ^_^
När vi kommit hem hann vi inte göra så mycket innan vi drog iväg igen. Skulle iväg för att träffa några vänner till familjen på ett hyfsat nytt lokalcafé i närheten. Mötte upp två familjer där, de vi ska till Frankrike med samt en familj vi aldrig träffat, och fikade tillsammans innan vi förflyttade oss till en park. Väl dör blev vi indelade i lag och körde sedan fyrkamp innehållande pingis, basket, kubb och brännboll. Var roligare än jag trott och skrattade en massa medan vi höll på. Åt även middag tillsammans med familjerna och kom hem där ifrån rätt nyligen därav den sena bloggningen. Ska gå och lägga mig nu för är tröttare än lovligt, blir så efter två dagars arbete och umgänge med lillkusinen. Så godnatt peepz
Puss och Kram!❤️
Kanelbullen jag tog var amazing, asså godaste på länge 
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-04-12,  kl. 11:56:26 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design