Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kungsan

Skrivet:    ·  Allmänt
Det har börjat blomma i Kungsan nu igen. Har sett några få bilder på instagram under veckan om att det blommar där nu och idag stod det i tidningen att det skulle vara någon japansk festival där eller något sånt. Så jag kollade med Tove om hon hade lust att följa med in och fota lite. Så vi åkte in på eftermiddagen typ och då var det packat med folk, alltså på riktigt packat. I Kungsträdgården finns två längor med körsbärsträd men det var bara den ena som hade börjat blomma, så alla var ju där. Var riktigt svårt att få till bilder där det inte stod någon precis bredvid, framför eller bakom än. Men några blev bra i alla fall.
Gick runt ett tag i stan efter att vi lämnat Kungsan bakom oss. Var inne en sväng på Gallerian och kollade lite på vår och sommarkläder och höll oss där omkring sen. Efter ett par timmar där inne var vi dock tvungna att åka hem. Vi skulle till gäster nu på kvällen så jag behövde gå dit. Kom rätt långt efter mi familj, men åt där och har gått hem i för väg nu. Tänkte kolla några avsnitt av The Vampire Diaries nu, har börjat kolla på det igen och är OBSESSED.
Puss och Kram!♥
 Bilder från dagen kommer i morgon



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design