Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Påskafton

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en supermysig påskafton i år eller vad man ska säga. Gått på påskggsjakt med småttingarna, jobbat lite på gården, målat ägg, ätit påskbuffé, gått en lång promenad mm. Fick dessutom ett gäng soltimmar mitt på dagen och då var det så varmt att man kunde sitta utomhus med öppen jacka. Inte riktigt samma värme som förra påsken då jag satt och läste på stora trappan framför huset i t-shirt och shorts, men på god väg. 
Sitter just nu och är glad över att det fortfarande är ljust utomhus. Har svårt att förstå när förändringen skedde men don't really care how är bara glad. Blir så svårt att förstå att det är kväll dock när det är såhär. Kollar ut och tror att klockan är runt fem kanske och dubbelkollar på mobilen och får se att den är halv åtta. Trotts att det är ljust ute blir jag ändå extremt myssugen och sitter nu och längtar efter att kolla på Twilight. Mormor nämnde igår eller när det var att hon trodde sig ha sett att Twilight filemrna skulle sändas varje kväll nu i påsk, så jag längtar ihjäl mig. Om de inte sänds kommer jag att kolla på de själv för som jag nämnt förut den veckan när filmerna visades var jag konstant lycklig typ haha. True twilight fan!
Puss och Kram!
 Fyra av påskäggen ^_^
 Äggmålning och påskbuffén
 Under lunchen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design