Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sista proven

Skrivet:    ·  Allmänt
Så skönt att inte ha några fler prov eller läxor i skolan nu på tre veckor. Hade de sista två idag och sen har vi en veckas lov direkt följt av två veckors prao så kommer vara borta från skolan aslänge. Just nu känns det bara kul för jag är så skoltrött att det är sjukt, men kan tänka mig att jag kommer längta ihjäl mig efter klassen. Vi är ett gäng som kommer träffas redan på onsdag under lovet för att åka till Boda Borg tillsammans med kvällis och sen är vi ett gäng som kommer praoa på typ samma ställe vecka 17, så det är kul. Men alla andra, gash nästan jobbigt redan nu att tänka på haha.
Var en allmänt chilldag idag i skolan faktiskt. Trotts de två proven var det rätt lugnt det mesta och jag gick runt och var glad hela dagen typ. Efter sista lektionen stannade jag, Jossan, Jonte och Axel kvar sjukt länge. Rätt snart efter att lektionen var över och i princip alla gått hem anslöt sig även Lucas till oss. Hade verkligen så kul med de och skrattade flera gånger så mycket att jag fick ont i magen. Efter nån timme löstes vi upp i alla fall och jag och Jossan gick hit där vi var ett tag och pratade innan hon skulle hem. Efter att hon gick har jag packat lite snabbt iför påskhelgen och tänkte nu kolla på nån film typ, oklart vilken dock men men.
Puss och Kram!♥
Bild från förra påsken...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design