Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Slut på Subway

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja guys då var sista dagen på subway klar och det känns lite sådär. Tror inte jag har fattat att det var sista dagen ännu utan förväntar mig att jag ska tillbaka dit på måndag igen, sjukt hur snabbt man vänjer sig vid något. Att gå i skolan känns inte längre som något jag gör och att vi ska ha prov i franska två dagar efter skolan börjar igen tror jag inte är på riktigt. Jag vet om att allt det där kommer ske och att det är sant men huvudet tar det inte på allvar typ.
Fick avsluta vår vecka rätt lugnt faktiskt. Var inte jättemycket folk vid lunchen idag och det blev aldrig stressigt mer än på förmiddagen då deras dator var tvungen att startas om och vi inte kunde ta betalt. Efter ett tag hittade dok vår handledare nyckeln till kassalådan så vi kunde ta kontanter. Men det gick rätt fort alltihop och det vara bara två personer som drabbades. Just där och då kändes det dock som en evighet, ni vet hur det är när man är mitt i stressen då tar ju verkligen en minut en evighet.
Puss och Kram!♥
 
För att variera lite bilre en bild på lunchen igår :)
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-04-17,  kl. 18:53:03 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt! :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design