Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Söndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har verkligen inte gjort något speciellt idag. Vaknade rätt sent och tog en lång frukost hemma själv då resten av familjen var iväg på olika saker. Har efter många gånger insett att jag uppskattar att äta frukost själv i många lägen över att äta med andra. Kan vara att jag inte riktigt vaknat ordentligt och inte är redo att föra samtal med folk eller om jag bara need a moment för mig själv. Detta kan dock variera men på helger eller morgnar jag har mycket tid på mig sitter jag mycket hellre själv och kollar på nåt avsnitt ur en serie eller bara tar det lugnt typ.
Efter ett par avsnitt av olika serier och någon timme ner grävd i google maps letande efter adresser till affärer och restauranger inför London tog jag mig ut på en promenad. Kändes som att det var ett tag sedan så blev en lång runda på över en timme ute. Temperaturen ute är ju amazing men det har blåst hur mycket som helst. Alltså typ storm känsla. Har sett flera soptunnor som blåst omkull, dörrar till växthus som blåst upp mm. och var i vissa lägen svårt att gå i motvind. Hoppas att det här försvinner snart helt enkelt.
Puss och Kram!♥
 I brist på annat...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design