Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sovmorgon

Skrivet:    ·  Allmänt
Blogg.se har precis lyckats ta bort hela mitt inlägg som jag skrivit på aslänge så ni förstår inte hur sur jag är. Ger verkligen ingen motivation att fortsätta men ger er en recap av min dag ändå. Jag och Tilda valde en sovmorgon idag och började alltså klockan tio och det var helt amazing. Fick sova ut, hade ingen stress på morgonen, kunde duscha i lugn och ro osv. Hann till och med till tunnelbanan med rätt goda marginaler trotts att jag bara sprang en kort sträcka (spring delen visade sig dock vara onödig då jag hade hunnit fram genom att bara gå...)
Var rätt fullt upp sedan under dagen och fick serva med en hel del frappinos vilket var jättekul. Börjar nästan kunna hur allt funkar utantill nu så det känns jättebra. Extremt tråkigt att det är våran sista dag på espresso house imorrn och sista dagen av praoen i allmänhet. Men hoppas verkligen att det här inte är min sista gång i en espresso house bar för shit jag vill tillbaka redan nu!
Puss och Kram!❤️
Lunch selfie
Macka med mozzarella, kyckling o pesto samt våra frappinos ^_^




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design