Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Vampire Diaries

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Elena har precis mist båda sina föräldrar i en bilolycka. Hon fanns med i bilen men lyckades på något mirakulöst sätt klara sig undan. Efter dödsfallen får hon och hennes yngre bror bo med deras moster och när en sommar har passerat bestämmer sig Elena för att försöka återgå till sitt liv. Hon vill ha det som förut, leva som en vanlig "high school tjej". Men redan första dagen i skolan går de planerna i kras, det vet dock inte hon.
Ny i hennes skola finns en kille som heter Stefan. Han är killen alla tjejer vill ha men han faller för Elena. Men Stefan är ingen vanlig kille, han är långt ifrån lugn och vanlig och snart vänds hela Elenas vardag upp och ner och synen på tillvaron blir aldrig densamma.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design