Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tillbaka i skolan

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja då var man tillbaka i skolan då efter en veckas lov och två veckors prao. Måste säga att det var med blandade känslor jag klev upp imorse och promenerade iväg till skolan. Men jag tog mig fram och jag hade en riktigt bra dag. Alla bara föll tillbaka in i gamla vanor och allt var bara kul. Skrattade en massa, pratade lite om praon, om hur kort de är kvar tills det är sommarlov mm. Var sjukt kul att träffa alla, saknat många riktigt mycket!
Stannade kvar ett tag efter skolan på skolgården med ett gäng. Var rätt mysigt att bara sitta i solen och prata och rätt var det var blev killarna utmanade att spela basket match mot en gäng tjejer i tvåan typ så då fick jag, Tove och Jossan sitta och heja på. De små tjejerna hade typ aldrig haft roligare seriöst. Efter att vi alla delat på oss vid skolan gick jag och Jossan hem tillsammans. Slutade med att vi satt några timmar och pratade vid en vägkant och då mina vänner då är det vår på riktigt! Kom nyss hem från dansen också där det var sista gången idag, skulle ta ett år att förklara varför men det känns sjukt tråkigt. Vill dansa mer mer mer.
Puss och Kram!
Föräldrar fick komma och kolla idag så detta är bilder mamma har tagit (jag är hon i grått linne och löpartajts)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design