Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Seg lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en rätt ointressant dag idag skulle man nog kunna säga. Stressade iväg till IKEA imorse med mamma och pappa. Vi ska göra om vårat kök så resan dit var främst för att mamma och pappa skulle få fler idéer och hitta lösningar som skulle kunna funka i vårat kök och så. Jag kikade även runt på byråar där då jag måste byta ut min röda jag har nu som jag har hatat sedan jag flyttade ner till källaren 2012 typ. Men hittade verkligen ingen som var bra där vilket var lite segt, så får leta vidare...
När vi kom hem igen kom mormor och morfar hit så vi fikade lite med de och så. Kort där efter åkte hela familjen och de iväg och kollade på Maltes fotbolls match. Jag stannade dock hemma då jag inte är ett jättestort fan av att stå bredvid en konstgräsplan någonstans långt bort och kolla när ett gäng 13 åriga killar spelar fotboll. Jag vet att det är rätt elakt att jag inte följer med men är verkligen så nu att jag inte orkar typ. Men har ätit middag nu allihop och tänkte kolla på tonvis av sorliga filmer nu och äta choklad typ. Är en sån kväll ikväll.
Puss och Kram!♥
Middag ^_^
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-04-26,  kl. 20:07:07 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design