Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Warm Bodies

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
U.S.A har blivit invaderade av zombies. Allt fler människor blir uppätna eller förvandlade och det ser inte så ljust ut för mänskligheten. R är en zombie som skiljer sig lite från andra, han tänker mer och har en vilja till att förändras. Han vill vara som människorna men har svårt att komma ihåg hur man ska vara och minns inget alls från sitt liv som människa. De enda mänskliga minnen han har är de han fått när han ätit andra människors hjärnor, minnena lagras i hjärnan och släpps fria när de blir uppätna.
På en av R och hans "zombievänners" många mat utflykter dödar R en kille som heter Perry. När R äter Perrys hjärna får han en del av Perrys känslor som innehåller kärleken till en tjej som heter Julie. Hon finns på plats där R dödat Perry så utan att riktigt veta varför tar han med sig Julie tillbaka till flygplatsen där han och resten av zombiesarna bor. Julie är rädd i början och gör allt hon kan för att fly men efter ett tag märker hon att R inte är så som hon trott och både han och hon börjar märkbart förändras.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design