Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bad Neighbors

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Mac och Kelly har nyligen flyttat in i en mysig villa, i ett mysigt område. De har ett stort fint hus och en underbar trädgård och vet att de valt den bästa möjliga miljön för sin dotter att växa upp i. Sen blir huset bredvid de till salu och Mac och Kelly hoppas på att en familj med barn i samma åder so de ska flytta in. Istället får de en student förening, som älskar att hålla i fester. Mac och Kelly försöker vara coola och lugna i början men efter ett tag ser de till att göra allt för att få tillbaka sin lugna och mysiga gata.
Det här var en film jag hade enormt höga förväntningar på när jag såg den för ett halvårs sedan typ men den slog verkligen allt jag någonsin trott. Skrattade massor, fangirlade söder över Zac Efron och Dave Franco och bara njöt varenda sekund av filmen. Den är verkligen a must see film så har ni inte sett den än, gör det nu!
 
 
♡MALIN♡
Skrivet: 2015-08-31,  kl. 11:39:03 Blogg:  http://malinkirstine.se/

Denna såg jag för ett bra tag sedan! Himla rolig faktiskt :) Kram

♡N♡
Skrivet: 2015-08-31,  kl. 12:01:03 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Den var rolig! :D

♡Flisan♡
Skrivet: 2015-08-31,  kl. 16:04:40 Blogg:  http://nouw.com/fbb

Sjukt rolig film :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design