Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bästa passet

Skrivet:    ·  Allmänt
Var hur varmt som helst imorse så efter frukost och ett avsnitt av Modern Family (ja jag är obsessed av den tv-serien igen) lade jag mig på altanen. Blev nån timmes solande där ute innan jag behövde packa iordning allt. Hade bestämt träff med Erik idag för gymning så började med att gå till honom innan vi tillsammans gick in till Skanstull. Promenaden från mitt hus till hans tog ungefär en kvart, sen blev det 45minuters promenad att gå in. Körde ett 1 timmes pass sen med mest fokus på armar och mage.
Erik kom nyss hem från en månad i Italien typ och där tränade han en del med hans systers pojkvän så ha hade asmånga bra övningar som D Ö D A D E mina armar. För att inte fullständigt köra sönder armarna blev det alltså lite mage och ben sen. Men detta kan ha varit mitt bästa pass hittills alltså, är dessutom så mycket roligare att träna med någon annan. Men vi var verkligen helt slut när vi var klara så blev t-bana hem och sen nu på kvällen fredgaspizza med familjen. Funderar på att kolla på nån film nu men vet inte vilken, slutar säkert med Modern Family eller nåt :)
Puss och Kram! ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design