Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Flumträning

Skrivet:    ·  Allmänt
Var hur trött som helst imorse och behövde släpa upp mig själv ur sängen vid tio när jag kände att nu kan jag inte sova längre, trotts att jag lätt kunnat sova i två timmar till. Blev en del youtube klipp i sängen dock innan jag tog mig upp på övervåningen och fixade frukost. Tog det lugnt i några timmar efter frukosten innan jag mötte upp Elin, Jonte, Lucas, Oliver och Erik och drog till gymmet. Blev dock ett sjukt flummigt pass idag och ingen av oss hade riktigt orken att träna. Var där i mer än en timme men tränade väl ungefär hälften av tiden. Resten gick åt till flummiga konversationer, stilla sittande i maskinerna eller bara att vi helt enkelt stod och höll i vikterna utan att göra något. Hade kul, men kommer nog inte drabbas av någon träningsvärk.
Åkte hem till oss själva sen för att duscha och vila lite innan vi träffades några timmar senare. Då kom Erik, Oliver och Lucas hit. Vi satt i trädgården i varsina solstolar och pratade i lite mer än en timme innan Elin joinade oss. Tog en cykeltur iväg till en park i närheten och var där ett tag och återupplevde lite gamla barnminnen innan Tilda och Becka kommit hem och ville träffas. Så åkte hem till mig igen och mötte upp de där. Efter ett tag hos mig åkte vi iväg till Thaikiosken i området och köpte med oss mat så blev värsta myskvällen ^_^
Puss och Kram! ♥
 Bild på mig och Elin på gymmet samt min lunch :)
♡Molly Fredin♡
Skrivet: 2015-08-31,  kl. 15:31:04 Blogg:  http://sweetmoment.blo.gg

Haha, ja så blir det ibland. Läste i profilen att du dansar, vad för något dansar du om man får fråga? :D

Svar: Jazz och funk för tillfället :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design