Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Förlängning av lovet

Skrivet:    ·  Allmänt
Jamen hörni då var första dagen i nian klar. Känns som att vi varit i skolan längre än bara en dag men det är väl främst för att jag redan träffat de jag var med under dagen på lovet. Blev ju inte riktigt en vanlig soldag idag utan var ett par timmar med information, genom gång av skolans regler som vanligt, utdelning av nya skåp, genomgång av årets schema (som tyvärr ser riktigt dåligt ut), information om dagen imorgon då vi ska iväg till Skansen alla nior, en tipspromenad och ett flertal långa raster då vi fick chansen att prata med folk från de andra klasserna och så.
Gick hit när skolan var slut tillsammans med Tilda, Jonte, Oliver, Erik, Becka och Lucas. Lämnade av alla grejer här innan vi gick bort till Coop och köpte glass. Har varit så varmt hela dagen och jag som tog på mig jeans imorse har svettats som attan. Tog med oss glassen tillbaka hit och satt ute i skuggan i trädgården och bara myste. Hamnade rätt snart på studsmattan där vi satt och pratade och skrattade större delen av eftermiddagen. Gick iväg till ICA på kvällen för att köpa matsäck till imorrn och när vi ändå var där passade vi på att köpa nudlar som vi åt till middag. Blev en sån sjukt mysig kväll och känns inte alls som att skolan börjat.
Puss och Kram! ♥
 Becka, Elin, Jonte, Erik och jag
 Middags mys ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design