Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gay vs. Hetero-Arbetsintervju

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag blir så arg, så frustrerad, så kränkt och så besviken när jag ser den här videon. STHLM Panda har en Youtube kanal (som ni hittar HÄR) där de lägger upp olika sociala experiment och pranks som visar den riktiga sidan av samhället och får en att på riktigt tänka efter hur man behandlar sina medmänniskor. För ett tag sedan fick de in ett mail av en kille som sökt ett jobb på en firma men blivit nekad pågrund av vad han trodde var för att han nämnt att han var homosexuell. Så STHLM Panda tog så klart tag i det här och testade om detta kunde stämma och svaret på det hittar ni här nedanför.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design