Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gråtmusik

Skrivet:    ·  Musik
Ni vet de dagarna man bara behöver krypa ner under täcket och lyssna på riktigt sorlig musik och bara ligga där och gråta eller bara bli av med allt ledsamt. De dagarna behövs det musik och det här är några av låtarna jag lyssna på då.
 
Det här kommer alltid vara min number one gråtlåt. Kan knappt lyssna på dne om jag inte är ledsen för mår typ dåligt av alla minnen :/
 
 
 Den här låten alltså, den känslovågen som kommer när refrängen bryter loss är SINNESSJUK!
 
 
 Satte på den här låten i bilen och började gråta, egentligen är inte texten så viktig i den här. Det är bara vissa meningar och sen främst melodin som sätter sig i mitt hjärta typ
 
 
 Den är låten är så jäkla vacker verkligen, jag brukar inte lyssna på Jasmine Thompsons version men den är jättebra den med!
 
 
 Den här musikvideon är fruktansvärt dålig men låten är så bra och rapdelen i den är så jäkla fin. Så mycket kärlek för Bars and Melody
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design