Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Heldag med Frida

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Frida idag hemma hos henne efter en rätt lång tid ifrån varandra. Pratade lite om vad vi gjort i sommar, vad vi har kvar att göra innan skolan börjar och livet i allmänhet typ. Vet inte om ni minns att jag hängde med Frida och hennes vän Jennifer från U.S.A en dag i början av sommaren? Hur som helst hade Jennifer med sig en massa amerikanskt godis när hon kom hit så Frida föreslog att vi skulle göra en "Amerikanskt godis video". De hade verkligen fått så mycket dock var det mesta av vad vi testade rätt konstigt, men var himla kul att göra.
Lite osäkert när och om videon kommer komma upp men då vi filmade den på Fridas dator har jag inte tillgång till filerna för tillfället. Men efter att vi spelat in den satt vi kvar i Fridas rum jättelänge och pratade, skrattade och kollade på en massa Youtube klipp. Var ett kort tag med Fridas och min lillasyster (som var där och lekte med Fridas syster) och sen tog vi en promenad. Lyckades pricka in regnet exakt så blev en promenad i halva vägen sol och andra halvan regn. Men var faktiskt bara härligt, älskar sommarregn så länge det är varmt i luften vilket det var då ^_^
Puss och Kram!
Jag och Frida och godiset :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design