Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kärlek till telefonen

Skrivet:    ·  Allmänt
Nämen hörrni blev lite så som jag trodde att dagen skulle se ut imorse under dagen. Blivit en hel del tv-serie tittande, främst American Horror Story som jag börjat kolla på igen efter att Tilda och jag pratat lite om den igår och i förrgår och hoppsan vad bra den är asså. Den är så twistad och riktigt äckligt obehaglig ibland men så beroende framkallande. Så får ni tid över är det bara sätta igång och kolla på AHS :)
Resterande delen av dagen har jagkämpat med att få igång min mobil som jag äntligen fått mitt nya simkort till. När jag först startade mobilen kunde jag inte ladda ner några appar, alltså apparna stod och laddade hur länge som helst men tog sig aldrig vidare och då höll jag på att få ett breakdown. Men fick rensa mobilen och börja om med allt från början och nu fungerar den bra och jag är så underbart kär i den. Sitter för tillfället med näsan i en kik chatt med gruppen jag sov med inatt. Håller på att diskutera feminism och manshat och jag har verkligen ingen aning om hur vi hamnade på det här ämnet men alla skriver så kloka och fina grejer att jag blir helt rörd typ. Så kom ihåg att aldrig sluta kämpa för jämlikhet och att inte bli blyga för att ta upp ämnet i det offentliga rummet.
Puss och Kram! ♥
 
♡Mormor♡
Skrivet: 2015-08-11,  kl. 22:36:52

Bra där! Fram för ett jämlikt samhälle!!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design