Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lång promenad

Skrivet:    ·  Allmänt
Varit en rätt lugn dag idag med mycket häng hemma. Nån timme efter att jag vaknat kom två av Maltes lagkompisar och den ena killens pappa och den andra killens mamma hit. Blev fika på altanen i solen i flera timmar. Satt och pratade länge med de vuxna och hade riktigt trevligt faktiskt, sen rann bara dagen iväg och när de gick var klockan tjugo över fyra. Satt ett tag och kollade på simningen då och lyckades se loppet Sarah kom 3:a och prisutdelningen för när Jennie fick guld så var kul.
Sen hoppade jag och mamma upp på varsin cykel och körde bort till Årsta viken. Hon skulle springa och jag skulle ta en promenad runt, så redan när vi kom fram delade vi på oss. Blir lika lycklig varje gång jag går/åker runt Årsta viken för det är såååå fint där. Var full fart längst med vattnet hela vägen, det badade folk vid alla bryggor på Årsta sidan, var fullt längst kajen vid Liljeholmen och badet vid Tanto var proppfullt verkligen och det gör mig så glad. Älskar att Stockholm är en stad med vatten och att alla utnyttjar det, sommar på riktigt.
Puss och Kram! ♥
Vart Sushi till middag, blev dock någon miss i kommunikationen så fick inga avokado bitar men det var gott ändå
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design