Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ny design

Skrivet:    ·  Allmänt
Då jag total tröttnat på min förra design letade jag upp en ny på designadinbloggs hemsida och valde en som är lite gråaktigt i tonen. Lämnar färgerna till hedern och satsar på något simplare för tillfället tills det blir dags för en höst design. Ni får som vanligt jättegärna skriva en rad om vad ni tycker om designen så blir jag glad. Både dålig och bra kritik tas emot med öppna armar.
Puss och Kram! ♥
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-08-08,  kl. 19:00:08

Jag gillar den nya designen :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design