Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Riktigt bra fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en sjukt jäkla bra fredag idag generellt. Vaknade utan problem imorse, hann i tid allt jag ville göra, mitt hår torkade snabbare än vanligt (vår hårfön är trasig så håret måste lufttorka) lyckades vinna över Tilda i 5/6 kortspel på rasten, blev god lunch i matsalen, jag och Tilda fick en gratis chokladpudding från "cafeterian" i skolan, var jätteflummig på NO:n men lyckades ändå förstå vad vi lärde oss och sen nu på kvällen har jag bara haft another awesome evening med min vänner.
Blev ytterligare en middag hos Erik ikväll där vi idag fick hamburgare som var jättegoda. Alltså Eriks föräldrar lagar mat man dör för på riktigt så efter att vi kommit till Erik, varit iväg en sväng till Lidl och köpte chips och så samt haft någon form av akrobatik tävling på gräsmattan serverade de maten till oss, alltså hur snälla då? Efter maten blev det mer rörelse än vanligt som inkluderade både ännu mer akrobatik, eller försök till akrobatik men även en sväng runt i området där vi skrämde upp varandra till max. Vi en tidpunkt när vi skulle gå igenom en liten skogsdunge och Lucas tog fram sin mobil säger Oliver "det här känns som en sån där sista bild. Bilden de publicerar i tidningen efter att vi dött och skriver att ja här är sista bilden på de mördade ungdomarna" och då höll vi på att börja gråta allihopa. Så sprang hem till Erik igen och fortsatte de sista timmarna på Eriks altan.
Puss och Kram! ♥
 Middagen ^_^
Och sen som vanligt några snapchats från kvällen :)
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-08-29,  kl. 12:54:16 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design