Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Solen framme

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev så glad imorse när jag vaknade och Sofie berättade att det var sol ute. Blev både frukost och fika ute på stora trappan i solen och var verkligen genuint lycklig. Blev dock bara kort lycka hos just mormor och morfar då vi skulle iväg till farmor och farfar idag. Så hoppade in i bilen och körde iväg till Lindesberg där dagen spenderades sen. Blev kubb spel, olika boll grejer, massor av jordgubbar och hallon då de har det på sin tomt (tons of sommarkänslor att plocka hallon och jordgubbar hos farmor och farfar verkligen) och sen blev det även en sväng till Lindesjön och en badplats där.
Har hållit oss ute hela dagen verkligen vilket har varit så skönt och min lycka har typ inte haft någon gräns, dessutom sa pappa att värmen skulle hålla sig kvar lite nu i veckan som kommer så håller alla tummar och tår för att det ska bli så. Vår vända hos farmor och farfar var dock bara över dagen så efter att vi kört full fart hela dagen och ätit massa god mat och skrattat mycket åkte vi hem till Stockholm igen. Känns rätt mys att vara hemma dock då jag vet att ett par av mina vänner kommer hem den här veckan så får försöka träffa de :)
Puss och Kram!
 Fika på trappan ^_^
 Jordgubbar och kubb-spel
 Mamma, Malte, farfar, Märta, farmor och jag
♡Robex Lundgren♡
Skrivet: 2015-08-01,  kl. 23:02:38 Blogg:  http://ghgumman.blogg.se/

fint




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design